wtorek, 10 kwietnia 2012

TTGL zakończony/Matury nadciągają.

Witajcie!

Niedawno zakończyłem oglądanie TTGL'a, którego tak wcześniej tutaj obsmarowałem.
Nie lubię tego robić, ale muszę cofnąć moje słowa. TTGL to anime, które mogę wam z czystym sumieniem polecić (od 7 odcinka do końca :) ).

Po obejrzeniu tego anime muszę stwierdzić, że akcja idzie wartko do przodu już po wspomnianym 7 odcinku, a historia, którą ukazują nam twórcy jest dosyć ciekawa.
Dziękuję Wojtkowi, że pomógł mi przemóc się i dooglądałem to anime.

Temat nr.2 mojego dzisiejszego posta to oczywiście zbliżające się matury.
Z powodu tych właśnie diabelskich egzaminów nie będę mógł często pisać tutaj i zalewać was moimi wypocinami.
Dlatego też, gdy tylko powrócę po maturach z głową pełną pomysłów obiecuję, że wezmę się porządnie i uchylę rąbka tajemnicy o tym co dla was przygotowałem.

Na koniec nuta, która ostatnio chodzi mi po głowie (dum, dum, dum).


1 komentarz:

  1. TTGL też bardzo długo omijałem (kreska sugerowała mi, że to anime dla dzieci). Skoczyło się na tym, że jest to jedno z kilku najlepszych tytułów, jakie widziałem.

    PS. Jeśli chodzi o blogowanie, po maturze znajdzie się kolejny powód^^ Lepiej się przemóc i coś naskrobać raz na tydzień.

    OdpowiedzUsuń