poniedziałek, 17 września 2012

Info info info :)

Witam serdecznie!

Po dość długim okresie nieobecności na Bloggerze, z powodu nawału pracy chciałbym się czymś z wami podzielić.

1. Radio Anime24.



Ostatnio przeprowadziliśmy 2 audycję, które mogą was zaciekawić. Mowa tutaj o rozmowach z Pawłem "Mr Jedi" Musiałowskim oraz z Reni Mimurą.
Na pierwszej audycji rozmawialiśmy o książce Pana Pawła, która ma wyjść już niebawem. Natomiast na drugiej poruszyliśmy z Reni temat życia piosenkarki w Nowym Yorku oraz jej działalności.

Pod koniec postu znajdziecie wszystkie potrzebne odnośniki.

20 września planujemy również rozmowę z Jarosławem Boberkiem o realiach dubbingowych w naszym kraju oraz pracy jako dubbingowiec.

2. Dalsze wpisy.

Zaniedbanie mojego bloga było ostatnio aż zanadto widoczne, więc postanowiłem się nim zająć głębiej (próba numer 2).
Już niedługo pojawi się druga część wpisu o Facebooku i innych portalach społecznościowych, krótka notka o Sword Art Online.

3. Moje obecne projekty.

Nie jest to może najbardziej interesujący punkt, ale chciałbym was również o tym powiadomić.
Obecnie moje projekty to między innymi:
1. Layout dla Radia Anime24.
2. Rozwój systemów, które obecnie programuje (O tym już niedługo więcej info i screeny).
3. W przygotowaniu jest część merytoryczna audycji o drugiej wojnie światowej i działań w Azji przez Japonię.

4. Linki do audycji.
Matsu & Hellmut - Reni Mimura - Mała gwiazdka J-Music
Matsu & Paweł "Mr Jedi" Musiałowski - Japonia Oczami Fana - Tom I


Pozdrawiam serdecznie.
Matsu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz