piątek, 23 listopada 2012

Recenzje na blogu.



Witajcie!

Patrząc na mojego bloga zobaczyłem, że pomimo wielkiej ilości przygotowanych materiałów, zalegających na moim dysku, tak niewiele z nich znajduje się w internecie.
Jako, że rozpoczęliśmy sezon na "kurde, ale zimno" zamiast "dzień-dobry", moja potrzeba uzewnętrznienia się jest hamowana przez pogodę panującą na zewnątrz.

Postanowiłem więc, że w niedługim czasie, moje materiały znajdą się na blogu.
W tym celu powstała zakładka RECENZJE, widoczna w górnym menu strony.
Będą się tam pojawiać teksty o wszelakich pozycjach książkowych, jak i filmowych.

Na razie możecie zobaczyć, co pojawi się w najbliższym czasie, a mianowicie recenzje 2 anime:
- Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai
- Macross Frontier

Następnie trafi tam moja recenzja książki Jacka Dukaja, pt: "Extensa" oraz cyklu Andrzeja Pilipiuka pt: "Oko Jelenia"

Już teraz serdecznie zapraszam do zaglądania i sprawdzania aktualizacji, we wspomnianym wyżej dziale.

Pozdrawiam gorąco w ten chłodny wieczór.
Matsu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz