czwartek, 24 maja 2012

Matury pokonane - nowości na blogu.

Witajcie!

Wiem, długo nic nie pisałem i można było odnieść wrażenie, że blog umarł.
Mimo iż wiele na to wskazywało, blog nie umarł, a materiały na niego wciąż powstają ( w formie elektronicznej, czy też koncepcji myślowej w mojej głowie).

Jako, że po maturach mam masę wolnego czasu, myślałem długo jak go zagospodarować (jako, że nie mam pracy i raczej mieć nie będę).
Myślałem i myślałem i myślałem (czasami ciężko mi to przychodzi niestety :)) i wymyśliłem.
Po wielu bezsennych nocach ułożyłem dla was krótki plan "atrakcji", który będę realizował, czy to na blogu, czy na radiu.

Czas więc go wam zaprezentować:
1. Recenzja anime Ore no imouto (radio + blog),
2. Audycja o japońskich zbrodniach wojennych (data nieznana),
3. Audycja J-pop VS J-rock (Tak, wreszcie ją przeprowadzę),
4. Kilka słów o AMV i twórcach AMV ( radio + blog).

Do tej listy dochodzi jeszcze praca murzyna (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi).
Lista będzie oczywiście wielokrotnie rozbudowywana :)



Teraz czas na sprawę nr 2.

Chciałbym zaprosić wszystkich, którzy przebywają w okolicach Krynicy-Górskiej, lub też tam mieszkają na organizowaną w sobotę spartakiadę integracyjną.
Są to zawody, w których zmierzą się osoby niepełnosprawne i pokażą na co je stać :)
Jeśli więc nie macie nic ciekawego do roboty, a chcielibyście podopingować naszych sportowców zapraszam w sobotę, o godzinie 11.00 na Deptak w Krynicy-Górskiej.

Jako, że żaden z moich postów nie może skończyć się bez piosenki, na koniec serwuję wam AMV, który ostatnio oglądałem i piosenka z niego wpadła mi w ucho.


Pozdrawiam serdecznie
Matsu

2 komentarze:

  1. Czym się różni japoński rock od popu?^^ Dla mnie brzmi to tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, niektóre zespoły brzmią tak samo.
    Wszystko zależy od tego jakie zespoły (bądź artystów solowych) porównujesz.
    Bo ja widzę różnicę np: między Coldrain, a AKB48.

    OdpowiedzUsuń